23 augustus, 2014

Dit is mijn kamer




Een duidelijke titel dit keer: mijn kamer. Ik wilde iets wat niet zo cheesy zou klinken als 'roomtour' maar daar komt het natuurlijk wel op neer. Ik besloot jullie te laten zien waar zowat mijn hele leven zich afspeelt in detail shots. Ik houd van uitgaan, uit eten, op vakantie zijn, maar er is één plek waar ik altijd naar verlang. En dan is mijn kamer. Heerlijk vind ik dat. Heerlijk alleen op bed zitten met een zak chips, kop thee en een disneyfilm of slechte serie (lees: elke variatie van - Shore, The Kardashians, The Hills etc.). Ik ben wel echt een huismus. Vooral als het om mijn kamer gaat.
Een tijdje geleden heb ik het kledingrek toegevoegd. Is een must als je een modeblogger wil zijn dus hup, ik naar de Blokker. Stiekem vind ik het een prachtding en geloof me: het is hartstikke functioneel! Ik hang er per seizoen kleding op die ik vaak draag, pronkstukken, maar ook kleding die achterin de kast ligt te verrotten. Kledingstukken die het verdienen om weer even in het licht te hangen zodat ik af en toe denk: "Hee, die trui had ik ook nog. Asjemenou!". Very handig allemaal.
Zoals te zien is hangt mijn kamer volledig vol met lp's. Afdankertjes van papa. Die hangen er voor de sier maar ook omdat ze een soort warmte creëren. Meisjes en jongens die ook lp's op hun muren hebben zullen dit begrijpen. Op de laatste foto staan een aantal dierbare voorwerpen. Mijn polaroid camera, die ik zelden gebruik omdat ik er alleen hele speciale momenten mee wil vastleggen, een beeldje uit London van mijn zusje (haar eerste examenreis, de tijd gaat té snel) en een miniatuur autootje wat ik van mijn ouders kreeg voor mijn verjaardag. Met daarbij natuurlijk rijles. Zo van: ooit mag je in een echte.
Terwijl ik dit hele riedeltje typ zit ik, zeer tevreden dat ik mijn blog weer een beetje heb bijgewerkt, op mijn bed met een zak Haribo in een huispak met kerstprint. Zonder schaamte.

Liefs, Demi



Ps.: Volgende week ga ik als begeleider slash fotograaf mee op de intro van mijn opleiding dus verwacht vooral geen nieuw bericht. Volg me op Instagram en Twitter @RealDemiKnight om op de hoogte te blijven!

6 opmerkingen:

Marjolein zei

Oh wat een leuke kamer, ziet er leuk uit :) Oh en ik vind die polaroid camera's zo ontzettend leuk!

Anouck zei

Wauw, wat een mooie foto's heb je gemaakt! Je kamer ziet er echt heel leuk en gezellig uit. Heel leuk geschreven ook!

Anatidaephobia zei

Leuke kamer! Ik heb een aantal dagen geleden ook een artikeltje geschreven over mijn kamer :-)

Denise zei

Supergave kamer :)!

Sara zei

Je kamer ziet er super leuk uit en al die lp's maken het zo tof! :)))

Lauresque zei

LP's! Supertof! Oh en die polaroidcamera wil ik ook zó graag! Ahhh en je Dr. Martens... Alles is echt heel erg leuk! (ik vind trouwens dat je ook hele mooie foto's maakt!). Liefs! X